Η Φωτογραφία από την αντίδραση των βραζιλιάνων για τις αυξήσεις στα διόδια |
Και αυτή η ληστεία έγινε ολοφάνερη όταν ο υπουργός υποδομών Μ. Χρυσοχοϊδης αναγκάστηκε στην βουλή να δημοσιοποιήσει τα έσοδα των πέντε κοινοπραξιών που διαχειρίζονται τους οδικούς άξονες για το χρονικό
διάστημα από το 2008 μέχρι τον Οκτώβριο του 2013 επιβεβαιώνοντας το τεράστιο δικομματικό σκάνδαλο των συμβάσεων.
Σύμφωνα, λοιπόν με τα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν, οι πέντε κοινοπραξίες εισέπραξαν το ανωτέρω χρονικό διάστημα τα παρακάτω ποσά:
- Ολυμπία Οδός (Ελευσίνα- Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος- Τσακώνα): 435.623.473,07 ευρώ.
- Νέα Οδός (Αντίρριο-Ιωάννιναα, Χαλκίδα): 441.841.638,94 ευρώ
- Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (Μα λιακός-Κλειδί): 315.362.259.74 ευρώ
- Μορέας (Κόρινθος-Τρίποληη- Καλαμάτα, Λεύκτρο-Σπάρτη): 149.249.153,61
- Κεντρική Οδός (Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος): 31.508.913,30
Για το σχηματισμό ολοκληρωμένης εικόνας θα πρέπει να συνυπολογισθεί ότι το προϋπολογισθέν συνολικό κόστος κατασκευής των πέντε οδικών αξόνων ανέρχεται σε 7 δισ. ευρώ και η διάρκεια παραχώρησης των συμβάσεων έχει επεκταθεί μέχρι το 2041. Με βάση τα ιστορικά δεδομένα της περιόδου 2008- 2013 (έσοδα περίπου 1,5 δισ. ή ετήσια έσοδα 250 εκατ. ευρώ) τα έσοδα για την περίοδο 2014- 2041 προβλέπεται να ανέλθουν σε 7 δισ. ευρώ.
Καπιταλιστικός παράδεισος με δημόσια κρατική επιχορήγηση..
Στοιχεία γ' αυτή μας την ανάρτηση αντλήσαμε από το Βαθύ κόκκινο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιό σας