Social Icons

twitterfacebookrss feedemail

Σάββατο 9 Αυγούστου 2014

Ο «άγιος των φτωχών» Αντώνης Σαμαράς.



- Τάκη έχουμε νεώτερα από το σχέδιο;;;; Αν προχωράει και πόσο;;;;
- Για ποιόν Τάκη ρε Αντώνη με πέρασες;;;;
- Ωχ! Τάκη είπα !
- Χρύσανθε! Χρύσανθε! Ήθελα να πω!
- Έχει κολλήσει το μυαλό μου Χρύσανθε, στον Τάκη τον Μπαλτάκο!
- Τον έβλεπα κάθε μέρα Χρύσανθε και δεν μπορώ να τον βγάλω από το μυαλό μου!
- Για πες μου! Πως πάει το σχέδιο που φτιάξαμε Λαζαρίδη;;;
- Τι είναι αυτό το Λαζαρίδη Αντώνη;;; Που κολλάει;;;;
- Θα σε λέω με το επίθετο, για να μη σε ξαναπώ Τάκη!
- Όχι !Αντώνη σε παρακαλώ!
- Χρύσανθο θα με λες και δεν με πειράζει καθόλου! Άνθρωποι είμαστε!
- Χρύσανθε! Θα πρέπει να ξέρεις, ότι ο Τάκης ο Μπαλτάκος ήταν σ αυτά γάτα!
- Όταν μιλάμε για σχέδια, το μυαλό μου πάει κατευθείαν στον Τάκη!

- Τέλος πάντων! Δεν πειράζει! Άλλωστε το χω πάρει το κολάι !
- Ο Μπαλτάκος Χρύσανθε, μου άνοιξε τα μάτια!
- Αντώνη ! Μου έλεγε! Ο κόσμος θέλει δούλεμα!
- Να π.χ ! Θα κάνει μαλακίες ο Στουρνάρας και από πίσω εσύ Αντώνη, θα επεμβαίνεις και θα διορθώνεις τις μαλακίες, με ένα στυλ που θα ανακουφίζεις και λίγο τον κόσμο!
- Εεεε ! Σε πληροφορώ Χρύσανθε ότι έχει δίκιο!
- Το έχω κάνει μέχρι τώρα 5 φορές! Αν θυμάμαι καλά ! Και πήγε θαυμάσια!
- Αντώνη ο Τάκης ο Μπαλτάκος, εδώ που τα λέμε είχε μπερδέψει μέχρι και τη Χρυσή Αυγή! Δεν θα μπερδέψει τον κοσμάκη! Είναι ειδικός ανακατωσούρας !
- Τώρα έχει πάει και έχει ανακατώσει και το κόμμα του Καμμένου και ήδη έχει αποσπάσει εκείνον τον φωνακλά, πως τον λένε, δεν θυμάμαι!
- Τον Βασίλη τον Καπερνάρο Χρύσανθε;;; Ναι αυτόν! Και θα πάρει κι άλλους!
- Αααχ Ρε Τάκη! Μ άφησες τώρα με τον Παπαμιμίκο! Τι να σου κάνει το παιδί!
- Χρύσανθε για πες μου τώρα τι κάνουμε ;;;;
- Κανονικά Αντώνη! Όπως τα έχουμε προγραμματίσει!
- Ήδη βγήκε εκείνος ο Τσαμτζής ο κοιλαράς και φωνάζει αγανακτισμένος για τον υπερβολικό φόρο που πρέπει να πληρώσει ο κοσμάκης με τον ΕΝΦΙΑ!
- Σήμερα το πρωί, παρά λίγο να τα σπάσει όλα στον ΣΚΑΪ !
- Η αλήθεια είναι ότι το παρακάνει, επειδή όπως μου είπε, θέλει να φαίνεται πιστευτός!
- Φώναζε και έλεγε, ότι εδώ που φτάσαμε, μόνο ο πρωθυπουργός ο Σαμαράς, μπορεί να κάνει κάτι!
- Σε γενικές γραμμές Αντώνη, καλά το πήγε το γράμμα!
- Αργότερα, όπως μου τηλεφώνησε ο Βαγγέλης ο Βενιζέλος, είναι στο πρόγραμμα να βγει και κείνος ο Κασσής του ΠΑΣΟΚ και με τη ιδιόρρυθμη προφορά του να λέει: - Για όνομα του Θεού! Που το πάνε! Θέλουνε να μας πεθάνουνε! Τι φόρος είναι αυτός! Ποιος έχει λεφτά σήμερα να πληρώσει ένα τέτοιο φόρο!
- Θα κλείσει Αντώνη και αυτός, με επίκληση στον Σαμαρά τον Πρωθυπουργό, για να βάλει τα πράγματα σε μια τάξη! Σε ένα νοικοκύρεμα!
- Θαυμάσια Χρύσανθε! Θαυμάσια !
- Θα βγω κι εγώ τέτοιες μέρες που έρχονται και θα πω ότι με τη βοήθεια της Παναγιάς θα βρω τη δύναμη και τη θεία φώτιση και θα απαλλάξουμε τον κόσμο από τις αδικίες του Χαρδούβελη!
- Δε μου λες Χρύσανθε! Ο Χαρδούβελης το πάει το γράμμα;;;;
- Το πάει Αντώνη! Το πάει!
- Άλλωστε τα έχει χαμένα από τις βλαστήμιες του Τσαντζή και τις κατάρες του Κασσή και έχει μπερδέψει τα λόγια του!
- Χτες το απόγευμα στη βουλή Αντώνη, έλεγε τον Βούτση του ΣΥΡΙΖΑ κε Βρούτση!!!
- Δεν υπάρχει πρόβλημα απ αυτόν Αντώνη!
- Εκείνος που είναι σουπιά και αφήνει κάθε τόσο μπόλικο μελάνι Αντώνη, είναι ο Παυλόπουλος!
- Αυτός είναι εκτός σχεδίου και σήμερα το πρωί, αντιμιλούσε στην Βούλτεψη μπροστά στον κόσμο από τον ΑΝΤΕΝΑ!
- Να! Αυτά φοβάμαι Χρύσανθεεεεε! Αυτούς που είναι εκτός σχεδίου!
- Μην αναστενάζεις Αντώνη! Αυτούς τους έχει αναλάβει η Βούλτεψη!
- Με ποιο τρόπο Χρύσανθε;;;
- Να! Όταν πάει να μιλήσει ο Παυλόπουλος, αρχίζει τις μαλακίες η Σοφία και δεν ακούει κανένας τίποτα!
- Αφού σήμερα την παρακαλούσαν όλοι στον ΑΝΤΕΝΑ να σταματήσει για να ακουστεί και κάποιος άλλος και αυτή τίποτα!
- Να καταλάβεις Αντώνη ότι σταμάτησε το πρωϊνάδικο, για να σταματήσει η Βούλτεψη!
- Έχασα ρε Χρύσανθε;;;; Έχασες Αντώνη! Έχασες!
- Ρε γαμώτο! Είχα βλέπεις, όλο το πρωί, κολλημένο τ αυτί μου στον τοίχο, μπας και ακούσω τίποτε από δίπλα, που συνεδρίαζε η ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ του καλοκαιρινού τμήματος!
- Θέλω να ξέρω Χρύσανθε, τι θα μας βρει, από δαύτους !!! Θέλω να ξέρω!!!
ΠΗΓΉ  http://www.tasospapazax.blogspot.gr/
Τάσος Παπαζαχαρίας











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας