Social Icons

twitterfacebookrss feedemail

Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2018

Έτσι αντιδρούν οι αθώοι

Αν ο τηλεβιβλιοπώλης που παριστάνει τον ...φίλο της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας διάβαζε τα βιβλία που πουλάει (αλλά και οι άλλοι 9 ) θα είχαν μάθει από τον Λυσία πώς αντιδρά ο αθώος .
Λυσίας Ὑπὲρ τοῦ ἀδυνάτου (24) (4-9)
<< Οὐ πολλοῦ δέω χάριν ἔχειν, ὦ βουλή, τῷ κατηγόρῳ,
ὅτι μοι παρεσκεύασε τὸν ἀγῶνα τουτονί. πρότερον γὰρ
οὐκ ἔχων πρόφασιν ἐφ’ ἧς τοῦ βίου λόγον δοίην, νυνὶ διὰ
τοῦτον εἴληφα. καὶ πειράσομαι τῷ λόγῳ τοῦτον μὲν ἐπι-
δεῖξαι ψευδόμενον, ἐμαυτὸν δὲ βεβιωκότα μέχρι τῆσδε τῆς
ἡμέρας ἐπαίνου μᾶλλον ἄξιον ἢ φθόνου >>
η μετάφραση :
" Ευγνωμονώ σχεδόν,( δεν απέχω πολύ από το να χρεωστώ χάρη - ευγνωμοσύνη ) κύριοι βουλευταί, (σ)τον μηνυτήν που μου παρεσκεύασεν αυτήν εδώ την δίκην. Διότι, ενώ πρωτύτερα δεν είχον αφορμήν, εκ της οποίας ορμώμενος να λογοδοτήσω διά την ζωήν μου, τώρα εξ αιτίας τούτου έχω λάβει. Και θα προσπαθήσω να αποδείξω διά του λόγου μου ότι ούτος μεν ψεύδεται, εγώ δε έχω ζήσει μέχρι σήμερον άξιος επαίνου μάλλον ή φθόνου ." ...........
Η διαφορά είναι ότι εκείνος ήταν σίγουρος για την αθωότητά του και τότε φυσικά δεν είχαν ανακαλύψει την .... παραγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας